kundpanelenVill Du hjälpa Lystra att skapa en ännu bättre assistans i framtiden?

Till lystras kundpanel kan kunder och anhöriga höra av sig med frågor eller funderingar kring assistansen eller annat som berör ämnet. Har du kanske funderingar om hur det fungerar vid resor, träning, fritid eller nöjen?

Känner du att du har förslag på något som kan förbättras inom Lystra? Har du funderingar eller ytterligare feedback som du vill att Lystra ska ta del av för att kunna stärka kvaliteten på assistansen ytterligare?

Kundpanelen är en helt oberoende och objektiv part från Lystras ordinarie verksamhet, vilket innebär att endast Kundpanelens administratör och kvalitetsansvariga hos Lystra får ta del av det material som kommer in.

Det är också tänkt att Kundpanelen ska fungera som ett stöd till kunder och anhöriga vid olika situationer som kan uppstå i assistansen och det vardagliga livet.

Hör av dig till Kundpanelens administratör Lars Varnerud så tar han kontakt med dig och berättar mer: 

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

 

Kundpanelen400

Lystras kundpanel finns till för att hjälpa Lystra att kvalitetssäkra verksamheten utifrån kundens perspektiv. Kundpanelen finns också till för att erbjuda stöd till såväl befintliga kunder som till nya kunder och anhöriga. Kundpanelen utgörs av frivilliga kunder och anhöriga. 
Mer information:

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.